2008-09-16
 15:06:25

Hemma igen!

Yes nu är man tillbaka i Sverige då! Kom till midlanda igår kl.23.50 typ.. FY FAN va kallt det har blivit här på två veckor, fryser ju ihjäl. Förutom kylan så känna det bra att vara hemma :)

Första veckan i Sri lanka va ju ingen höjdare direkt. Regn, regn... fast det var varmt iaf, runt 30 grader hela tiden. Andra veckan kom solen! Fick äntligen ligga på stranden! Dock blev det bara stranden 3 gånger..(!!) Var så mycket annat att göra hela tiden.. Bröllop, home coming, lunch och middag hos olika släktingar osv. Jag va lite tjurig över det, hade ju viljat sola å bada meeera...men men... Det va kul att träffa alla också :) Å lite brun hann jag bli iaf....!

Det värsta med hela resan var att min kamera tappades bort!!! :( :( :( Jag som hade fotat massa! I stan, gator, hus, stranden, bröllopet, släkten.. Allt borta. Jävla skiiit! John har en del kort på sin telefon, men inte så mkt..

Nä jag är så himla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Tror ja ska sova en stund så kan jag vara vaken sent ikväll... så jag vänjer mej tills jag ska jobba natt imorrn. (sista semesterdagen idag, buhu..)


Eva

Oj, tråkigt att tappa bort kameran! :( Är ju inte själva värdet i kameran man blir arg för, utan är ju alla bilder... Hoppas den kanske kan ha glömts kvar hos nån släkting? Kan ju hoppas iaf. :)



PUBLICERAT: 2008-09-16, 19:15:02 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
sofie

nej de tappades i en tuktuk tror ja... så det är nog ganska kört tyvärr..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!