2008-09-01
 16:21:41

Back to the island..

Nu är väskorna packade och jag har inte glömt allt för mycke hoppas jag...?!
Sitter och väntar på mamma nu, som ska skjutsa oss till midlanda. Skönt att ta flyget direkt härifrån och slippa åka tåg till arlanda... Flyger från arlanda går kl.23nånting..

Jag vill bara komma iväg nu!! Blir ju nervös av att sitta här och vänta....

Jag ska åka till Sri lanka! om det var nån som missat det...? :P

Tillbaka igen om två veckor!

Kanske uppdaterar bloggen nånting medans jag är där... men lovar inget. Ska ju hinna gå på ett bröllop, förmodligen hinna träffa alla hundratals släktingar, sola och badaaa!! (kolla nyss vädret, 30 grader där idag) Få se om jag får några minuter över nån dag :)

Ha det så bra här hemma så länge. Oroa er inte över bomber och sånt, det ska jag försöka låta bli att göra iaf....

Tjoho!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!