2008-10-03
 18:06:46

TJO smågliin

Okeej nu skriver jag väl nått då, så ni slutar tjata...

Har inte haft nån lust att skriva nånting på sistone. Har inte hänt nått speciellt.. eller det är väl kanske just det..  att det har hänt en del grejer, som jag inte riktigt orkat eller viljat skriva om... Men ni lär väl fatta..



Börjat få lite mer ordning lägenheten nu! Lasse har (äntligen) fixat klart i köket... eller ja, nästan. Det fattades en bit golvlist, så måste köpa mer sån. Men takliserna är klara nu i alla fall, och sparklådan eller vafan det hette är på plats. Har även fått hit en fin antik skänk/byrå eller vad man ska kalla den, och en gammal tv-bänk som jag ska måla... Tänkte även måla en gammal byrå som jag har i sovrummet, så det finns lite att pyssla med :)

John ska köpa lägenheten i Nacksta av mig. Jag bor ju inte där längre, men det gör han, så det är väl dags att han köper den... Vi ska träffas på hsb och skriva kontrakt nästa vecka. Väldigt passande att få pengar nu, så har jag råd att köpa soffan som jag hittat, och en tv! :)

Nä, nu ska jag fräscha till mej lite. Har inte gjort nånting idag. Bara segat på hemma i myskläder.. John kom förbi och hälsade på en stund också.. Hade inte träffats på länge. Kändes både bra och jobbigt att han kom. Men mest bra. Så vi fck prata lite... Ovant att vara utan nån som man inte varit utan på 4 år ju. Jag är nog inte van att vara ensam överhuvudtaget.. Första gången jag bor själv nu ju. Men det är nog bra.

Nu ska jag snart till ego med Elin och spänna musklerna lite. Har sån sjuk jävla träningsvärk i benen redan, sen pumpen i förrgår... Kör nog mest mage idag, tycker den har börjat bli lite degig (!) på dom här 4 veckorna som jag inte tränat nånting..... :O

En bild som inte har nånting att göra med texten what so ever vore väl på sin plats nu?!



Laterr.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!