2008-10-18
 13:07:30

Lördag hela veckan

Länge sen sist. Igen.. som vanligt :P

Nu är det lördag. Igen. Den här veckan han bara svischat förbi! Helt sjukt... Det var ju nyss lördag och fest hos mig tycker jag det känns som. Den festen kan vi förresten strunta i att prata om.... Minneslucka är nog ett bra ord för att sammanfatta det hela. Och typ gymnasiefest. Alla blev lite för fulla.. och det tog ett antal dagar att städa lägenheten efteråt :P Men det var kul...det lilla jag minns....!

  
  

Verre har även varit hemma den här veckan. I tisdags var jag på middag hemma hos henne. Fick se en massa stenar som hon hade med sej hem från Kina, jättefiiina. Dom ska hon ta med nu när hon åker till Mexico, och sälja där. Har nyss varit och fikat med henne och Maja på tågstationen. Avskedsfika, snyft.



Idag ska jag åka med mamma till birsta (ovanligt va..?!) och eventuellt köpa garderoben som jag ska ha. Om den går in i bilen..

Jag är trött! Blev väckt ca kl.09 av Maja som undrade om vi inte skulle fika snart. . .  Det är inte okej! Haha.. inte när man är en nattmänniska iaf. Onormalt tidigt att vakna före 10 då. Blir nog väldigt lugnt ikväll och sängen tidigt.

Förresten! Verre har ju som vanligt sånt jävla flyt när det gäller allt.... Nu har hon spelat in en låt med en, som jag fattat det, ganska känd hiphopgrupp i Oslo. Låten spelas iaf på radio i Norge nu. Verre som sjunger refrängen. Visst ären ganska bra? :) ---->> I want to know

Nu ska ja åkaa! Ha en bra lördag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!