2008-10-22
 19:23:20

Varför vara ledig när man kan jobba liksom?!

Jaha då ska man snart jobba igen då. Det blev inte så mycket ledigt den här veckan.. Har fått lite fler extrapass så jag jobbar varje natt, förutom fredag (18-23 då) och ledig på lördag... Räknade ut att jag jobbat 35 timmar extra den här månaden, hittills.. så man får hoppas att det märks på lönen sen då :)

Har varit på banken idag och betalat av lite till av lånet på lägenheten, så nu är måndskostnaden lägre. Sweet. Efter det gick jag hem och somnade. Behövligt om jag ska palla med en till natt på det kungliga postverket hehe. . .

Har lite planer för helgen även...
På fredag blir det en afterwork med Elin och några till.. får se vilka som vill haka på. Kan bli trevligt. Sen på lördag blir det utgång med Ullis och Anna! :) Länge sen, jag saknar er...!! Man hinner ju aldrig träffa några andra vänner än dom från jobbet, eftersom de också har störd dygnsrytm och är lediga på dagarna.. :P

Jag kommer antagligen vara mer död än levande när jag ska jobba kväll/natt på söndag, efter dunderveckan på jobbet och dubbel utgång, men men. . . (Hamburgare på rasten då, nån?! Tror att det kommer behövas..)



Marita tagged a photo of you

På en brygga i armsjön i somras... (jag är fan inte naken! men det ser ju lite lurt ut..) Jag vill ha tillbaka sommaren!!!

Nu ska jag duscha varmt och länge, håller på å fryser ihjäl. Måste värma upp mig inför promenades till jobbet sen.
Adios!


lk

sluta klaga kvinna :P det e rednix på aveny på lördag bara så du vet :) kramis



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!