2008-10-21
 13:54:19

Lovely tisdag ba..

Goo morron goo morron!

Jobbat extra natten som var, så jag har precis tagit mej upp ur sängen. Ska börja jobba igen kl.17 (hatar tisdagar..!!) så ingen idé att försöka hinna göra nånting speciellt idag känns det som... Fått hem brev från adressändring som man ska skicka in, å så ska jag ringa bredbandsbolaget och lite sånna roliga grejer idag...

Det kittlas i min näsa och jag nyser hela tiden, håller på att bli gaalen!! Var och tränade pump igår, även fast jag är snuvig.. Vet inte om det blivit sämre eller inte sen dess... kanske mest oförändrat. Men ikväll blir det nog ingen träning på jobbet iaf. Håller Eva sällskap och spelar kort hela rasten istället tror jag :)

Men hjälp! Erik på jobbet har började kallas för Brugd (av nån jävla anledning som bara Lina vet??!) för ett tag sen.. Googlade på Brugd...:



Det är nån slags haj.. som tydligen finns i Sverige?! Varför visste jag inte det??!

Nä.. nu ska jag ringa massa samtal. Häj!


Eva

Va trevligt att vi ska spela kort. :) Den där hajen är inte så lik Erik, han passar bättre att heta Putte. :p



PUBLICERAT: 2008-10-21, 15:34:32 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!