2008-10-26
 18:09:44

Rubrik

Idag har varit ännu en bakisdag.. Lite less på sånna här dagar. Jag ska sluta dricka...! Som man sagt tusen gånger förut... Aja, blir LUGNARE nästa gång iaf. Inge jävla vin nu på ett tag.

Var ut på en afterwork i fredags med Elin och Richard. Värmde upp lite i gymmet på jobbet med en cider och pelles äckelvin :P Sen blev det Stadshuset, där några kompisar spelade. Dom var bra! Inge röj musik direkt men braa.. :) Blev en ganska lugn kväll, hyffsat tidig hemgång.

Igår var det förfest hos Ullis. Med vin. Usch jag mår illa bara jag tänker på vin nu... blä.. Kollade på gamla spicegirls videos på youtube och försökte komma ihåg våra danser och otroligt roliga texter till..haha.. Anna och Ullis var riktiga snuskungar när dom var små.... eller det kanske dom fortfarande är..? ;P Ni skulle bara höra deras alternativa texter haha. . .

Nu har jag varit med Sandra på ikea. Hon köpte lite grejer till hennes och Matildas nya lägenhet. Jag passade på att köpa en ny garderobsdörr, eftersom den ena jag köpte var felande.. Så nu äre bara för Lasse att komma hit och sätta fast dörrarna! :)

Ska börja jobba om 20 minuter så nu ska jag göra mej klar... Häj!


Madde

Hahaha ja dom där texterna kommer jag allt ihåg! :D



PUBLICERAT: 2008-10-27, 16:02:10 | URL: http://maddoxx.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!