2008-10-05
 15:55:30

Möbelmålning

Det blev ännu en lugn helg. Kommer knappt ihåg när jag var ut sist.. Sparar det till NÄSTA helg! Då blire fest! :)

Nu har jag precis målat en gammal tv-bänk svart. Sandpapprat, tvättat av och målat, alldeles själv. Visst är ja duktig? ;)Den blir fin faktiskt. Ska måla en gång till så det blir riktigt svart, men den ska väl torka först antar jag...(?)

Då hinner jag gå på ett pumppass så länge! Sen blire hem, måla klart och dammsuga.. fullt med trädamm överallt nu..

Köpte förresten en spegel på mio igår. Så äntligen har jag en helkroppsspegel :) Var i birsta och kollade lite på soffor och garderober. Har nog bestämt mej för soffa, men inte säker på vilket tyg jag ska ha.. Kanske ska köpa Elin och Rogers gamla garderob billigt....

Nää, måste snabba mej lite! Häj!


sandradee

hehe, ja lika bra att vara nykter å vänta till nästa helg;P om du vill ha skjuts till affärsdagen på lördag så kan du åka med mig:) har mammas bil i helgen



PUBLICERAT: 2008-10-05, 21:50:50 | URL: http://sandradeee.blogg.se/
lk

skönt att du är tillbaka vännen


Eva

Skönt med lugna helger, de har jag oxå haft. Sparar mig till lördag. :p



PUBLICERAT: 2008-10-06, 14:33:28 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!