2008-10-10
 14:23:48

Ledig fredag!

Nu skulle jag och Sandra varit påväg till birsta.. egentligen. Men Sandra ringde nyss och sa att hon precis vaknat... Ganksa bra det, för det har jag också typ.. Inte klar är iaf ;P

Jag får fan inte köpa nå kläder idag! Har råkat bli alldeles för mycke sånt senaste veckan. Max ett plagg! Eller... nu fick jag ångest, sånt där kan man ju inte bestämma i förväg..eeh..hehe.. Vi får se. Men ska FÖRSÖKA låta bli att köpa massa..

Tänkte kanske köpa en garderob, om den går in i Sandras bil... Fast jag hinner nog inte sätta ihop den innan festen imorrn, så då kommer den ligga i sina kartonger och ta massa plats. Så den får kanske vänta till nästa vecka. . .

Min kära Verre ringde för en stund sen!! Lite förvånad jag blev när det stod Verre hem på displayen!! Hon bor i Norge och är ute och flänger runt hela jorden för det mesta (kom nyss hem från Kina..), inte ofta hon är hemma hos sina föräldrar i Sundsvall. Men nu ska hon vara här i en vecka! Tror hon kommer och hälsar på mej ikväll :) Hon har ju inte sett min lägenhet än... Typiskt att det ser för jävligt ut här just nu då... Saker överallt och dammigt som fan. Ska försöka hinna städa lite innan. Inte för att ja tror hon bryr sej så mycke, men då har jag en bra anledning att städa iaf :P

Näe nu är nog Sandra klar snart.. Jag måste platta luggen, det står rakt upp som en jävla tuppkam! haha.. Jag börja skratta när jag såg mej själv i spegeln förut. Kul att man kan roa sej själv.

Förresten..
JAG SAKNAR MIN KAMERA! :(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!