2008-10-28
 13:49:02

Klaga lite till

Jag är trrrröött! Har inte blivit så mycke sömn de senaste dygnen. Igår kunde jag inte sova efter jobbet för det lät så mycket när de byttes fönster hos grannen snett under mej. Vet inte när det är min lägenhets tur... Har fortfarande inte fått hem nått sånt där papper som man ska sätta upp på dörren, om att de får gå in om jag inte är hemma. Skulle ju va kul att veta när det blir, så jag kan sova hos mamma då. . .

Idag fick man inte heller sova ut. Tvättstuga från kl.12. Fundera på att gå till ego och träna lite medans jag väntar på tvätten... Fast jag är så snorig idag, så det kanske inte är nån bra idé. Jag är så less på den här förkylningen nu!! Den släpper ju aldrig..!! Tränade lite på jobbet igårkväll, men det blev rätt lugnt.. Jaja, får se hur jag gör. Just nu är jag bara dödstrött och skulle helst gå tillbaka till sängen, men snart ska jag ner i tvfättstugan igen så.

För att klaga lite till...
Jag måste köpa ny kyl och frys!! :(  Kylen har varit lite trött ganska länge nu. Har inte gått att stänga dörren ordentligt, och nu verkar den ha lagt av helt. Fast ibland slår den igång och det blir liite kallt därinne. Men sen dör den igen... Så nu står yoghurt, smör och ägg i en påse på balkongen... Kallare där. Måste åka med allt i frysen hem till mamma antar jag, tills jag skaffat nytt.

Kul. Jag som tänkte köpa tv. Får se hur mycket jag har råd med. . .  Fick ju inte världens bästa lön eftersom jag hade semester i september.

Nu ringde larmet = Tvätten är klar.

Later!


Eva

Din nästa lön borde ju bli bra iaf. :p



PUBLICERAT: 2008-10-30, 07:01:40 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!