2008-10-07
 14:34:32

its bigger than...

Idag har jag målat igen! Blev så mycket färg över sen jag målade tv-bänken.. (och den blev faktiskt jättebra!) så nu har jag målat en gammal byrå som stod i sovrummet också. Hoppas den blir lika bra.. Lite svårt att komma åt med rollern överallt bara. Måste köpa en liten pensel så jag kan måla knopparna och runt dom.. :P

Nu ska jag ta en promenad med Elin till stan, och köpa soffan som jag gått och funderat på i evigheter nu känns det som... Jag är så velig!! MEN det finns en bra anledning till min velighet.. Det är 8-10 veckors leveranstid på soffan. Så om jag köper den idag kommer jag kanske hitta nån som är ännu bättre imorgon... eller om tre veckor?! Känns ju lite jobbigt. Jag får låta bli att titta på andra soffor från och med NU! Så jag inte kan ångra mej. . .

Dead prez funkar bra att måla till. Hiphop period nu, ja. 

Nu ska jag tvätta rollern, tvätta mej och bli klar tills Elin kommer. Måste kanske snabba mej lite... hon är ju alltid så snabb!!... eller kanske jag som är seg... :P

Jobbar ikväll också. 17-06...kuul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!