2008-11-13
 17:07:50

Stopp

Vilken tråkig dag, ja döööör...!

Klev upp kl.12, mer död än levande. Sen dess har jag tvättat kläder, sorterat  typ ett ton brev och tidningar i en slänga, en spara och en skicka hög, burit ner balkongmöblerna i källarn, städat lite, vattnat blommorna, ätit en lussekatt.... och suttit här å skräpat. Det var min dag det. Nu är det mörkt ute. Fan man blir ju deprimerad...

Jag måste träna ikväll! Så ja kanske blir på lite bättre humör... Bodypump kl.19 tror ja...

Nu är det helg! Jag är leedig! Borde vara glad och pepp! Vafan är det för feeel på meeej? Gah.. trååk..

Saaandra...



Ja vill inte höööra....! ;)

Åh, Bernard och Bianca skulle sitta fint!


Eva

Blev du piggare efter träningen? Tänkte kolla om du var sugen på att se på film, men märker nu att jag kommer somna om jag försöker se film. :p



PUBLICERAT: 2008-11-13, 21:38:50 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!