2008-11-16
 19:16:52

Mobilen drunknade..

Igår var det sekomöte och sen 3 rätters middag på aveny. Gott! Jag åt som att ja aldrig sett mat förut... :P

Efter det gick jag, Sandra och Eva hem till mig en sväng, drack lite vin och hade trevligt. Det första jag gjorde när jag kom hem var dock att på nått jävla sätt lyckas tappa mobilen i toaletten!!! (som turligt nog var tom hehe..) Försökte panikartat torka den me papper och hårtork, men den ville inte funka... så det blev utgång utan mobil. Kändes väldigt tomt... men gick ju faktiskt bra ändå! Hade en riktigt rolig kväll :)

Och imorse funkade mobilen igen, tjoho! :) Men det är nog dags att skaffa en ny snart iaf... den här stackars mobilen har varit med om mycket. Det är ett under att den fungerar överhuvudtaget... Den var lite konstig när ja precis fått igång den imorse.. Ringde upp Sandra av sej själv.. sen gick den in i samtalslistan av sej själv!! Läskigt.. men nu är den lugn och fin och gör bara vad jag säger åt det :)

Har varit hos morfar idag, med mamma och Lasse. Dom två var på 50-års galejj igår, så vi låg mest i sofforna och kollade på tv idag.. riktigt slött. Pannkakor me sylt och grädde till middag satt inte helt fel :)

Undra om det är nått bra på tv ikväll..? Himla skönt att jag inte ska jobba!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!