2008-11-20
 13:18:33

Ajaj

Faan nu har den här förkylningen tagit om! Jag som började bli frisk och kunde träna igen.. men nu är jag hur täppt i näsan som helst och dessutom lite ont i halsen. Gah! Hatar hösten och vintern, är aldrig riktigt frisk då :O

Men jaja....

Igår var jag på ikea och köpte två bord. Vita Lack, 49:-/styck! Var ju bara tvungen, även fast jag egentligen är pank och lånar från sparkontot hela tiden.. Men vafasen, det va ju nästan gratis :P

Sen skulle mamma bjuda på middag igår, och jag skulle vara snäll och hjälpa till lite. Skulle skära en lök.. men det gick inte så bra, slutade med att jag nästan skurit av mej fingertoppen! Det spruta blod.. och såg ganska djupt ut.. så det va bara snurra in handen i diskhandduken å åka till sjukhuset.. Vi som var så hungriga!! :P Men det gick bra iaf. Slapp sitta och vänta i det överfulla väntrummet, fick komma in direkt och bli ihoptejpad. Slapp sy också, tackar vi för... Läskigt..

Nu ska jag sätta på mej en plasthandske och diska. Sen dammsuga upp alla jävla barr som ligger överallt här! Antar att det blir så när man bor i en park... Sen ska jag sätta ihop mina bord! :)


x2



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!