2008-11-26
 16:02:55

Sömnproblem

Ja herregud, vilken störig natt det har varit.. Gick och la mej vid 2 tiden, efter att ha suttit och pratat me Marita på msn (Marita kom ihåg; han är ju DUM i huvet och inte ens snygg hehe, bättre kan du! ;)) Jag somnade som en stock på två sekunder typ.. sen vaknade jag kl.05.00, heelt klarvaken och pigg!! Suck. Låg och läste i sängen och åt mariekex till klockan var 7... forfarande inte speciellt trött.. Men till slut somna ja iaf. Fy fan, vill inte få svårt att sova, jag som brukar kunna sova när som helst i princip :P Får hoppas att det va nått tillfälligt. . .


  
Haha, här är lite fina bilder på Marita där ser ut som hon alltid gör :) ♥

Nästa vecka ska jag till birsta med Sandra nån dag.  Då blire nog en ny kamera tror ja, så det kanske kommer lite mer bilder framöver! Kul va? ;P

Igår var jag och mamma hem till John och gav honom varsin födelsedagspresent. Jag hade även bakat en kaka, citron och lakrits! mmm! Han fyller egentligen år idag...
 Hämtade hem 3 flyttkartonger med grejer därifrån... varav en består endast av skor :) Har inte orkat packa upp grejerna ur dom än.. Har ingenstans att göra av allt ju! Blir nog till att bära ner i källarn...

Nu ska jag se det senaste heroesavsnittet! Sen blire jobb.. 18.45-06.00... Tror jag ska våga mej på att träna ikväll på rasten. Även fast ja är lite små snuvig fortfarande.. börjar tro att det aldrig kommer gå över...


Later!


marita

haha, omg! dum o ful dum o ful dum o ful!!!! men så jävla snäll och fin. nej dum o ful för fan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!