2008-11-03
 15:50:45

Räka.

Haalloj!

Den har dagen har varit lång.. ock klockan är inte ens 4 än!! Kan bero på att jag vaknade kl.7 imorse när fönstergubbarna kom indundrande i trappuppgången och in till Lennart, gubben mittemot. Låg kvar i sängen till och försökte sova.. Men det är så sjukt lyhört!! Speciellt ute i trappen.. och dom sprang ju upp och ner där hela tiden så... kl.9 gav jag upp och klev upp istället.

Lunch med Marita och Anna på Dolcetto! Ett nytt italienskt ställe (som mammas kompis har öppnat) på kyrkogatan. t en väldigt god sallad :) Sen blev det en sväng på stan med Marita. Vi köpte två böcker var (det va tag 4 betala för 3..) En bok började jag läsa litegrann på bussen hem till mamma sen... den verkar väldigt BRA. En sån bok som fan alla borde läsa.. Ska berätta om den sen när jag läst lite mer :)

Nu är jag hemma hos mamma och håller på att laga sushi! Ska göra sånna där rullar med sjögräs, ris, avocado, morot, gurka och tigerräkor! Spännande! Hoppas det blir gott, är sjukt sugen på sushi!

Nu ringde klockan, riset är klart..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!