2008-11-24
 15:07:52

money, money..

Klev upp lite innan 14 idag, heelt död.. men blev genast på bättre humör när jag öppnade lönespecen som kommit. Woho! Det va ju lite mer än vanligt dårå :) Jobbade ju nästan 40 timmar extra förra månaden... Nu i november har jag inte jobbat en enda timme extra... så nästa lön kommer va jättetråkig. Men det ska jag förträäänga nu, och vara glad för den här lönen så länge! :P

Nu ska jag städa, diska och fixa nått att äta (det lär bli gröt om jag ska hinna...) innan jag ska till jobbet igen. 18.30-06.00 inatt också. Sen har jag bara onsdag kväll/natt, SEN äre heeelg :) I helgen ska jag måla i mina skrubbar! Vitt ska det bli, så man ser nånting. Yes nu vet ni.

Later!








KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!