2008-11-03
 19:18:35

Mjau

Sushin blev lyckad! Lite mycke wasabi på vissa ställen bara... speciellt på den första rullen jag gjorde. Höll på att storkna när jag provsmakade... tårarna rann, och jag slutade vara täppt i näsan iaf :P Sen blev resten av rullarna bättre. Mamma tyckte det var godare än på sushiställena i stan till å med! Lasse grymtade nått ohörbart och proppade in massa kött och bröd i munnen samtidigt som sushin... men han är ju som han är...

Hade två gulliga tjockisar hängande i diskbänken breve mig när jag tog fram räkorna... Dom fick dela på en räka, men d verkade inte vara nån favorit. Vanliga räkor är nog godare än tiger enligt katterna..


Millan


Morran.. nej Morris ju.

Nu ska jag läsa! Häj!


Eva

Inte konstigt att Morris har den där minen om du kallar honom för Morran. :p

Vad köpte du för böcker då?



PUBLICERAT: 2008-11-03, 21:29:06 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/
marita

haha.. gott med kött och bröd tillsammans med sushin.. :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!