2008-11-20
 17:31:32

Lyssna på den här då!

http://www.youtube.com/watch?v=eO3RTdyZkB4

Lalala...

Tog en promenad till skatteverket och hämtade ut personbevis för en stund sen.. Träffade Elin på stan och fick sällskap på hemvägen. Trevligt :)
Träffar henne och Sandra så sällan nu när vi jobbar precis tvärtemot varandra hela tiiin... Men jag ska få sällskap med dem påväg till jobbet sen iaf, niiice :)

Nu ska jag koka mannagrynsgröt!! Det har jag inte ätit på flera år... inte sen jag bodde hemma hos mamma. Var min favvo-gröt när jag var liten, och det är säket gott fortfarande...


Anonym

låten är kung:P får bli våran nya party låt!!;) jobba lungt nuuu!:P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!