2008-11-11
 13:45:23

Ett inlägg

Vaknade av mej själv före 12 idag, efter nattjobb. Väldigt konstigt, jag som brukar kunna sova hur länge som helst! Kanske håller på att bli morgonpigg?! Skulle ju va praktiskt :)

I lördags vare feest. Det har varit mycke sånt på sistone :P Vet inte när jag bara tog det lugnt en hel helg sist. Den här gången vare Catrin som var hemma från sthlm och hade beställt postumgänge... Så vi var ju bara tvuuugna. Fest hos Richard och sen aveny. Kungkväll! Hade hur kul som helst :)

Om jag hade haft en kamera hade jag säkert lagt upp en massa bilder, men har fortfarande inte skaffat nån ny... Måste fixa det snart! Får kamera-abstinens!! Eva tog massa bilder iaf, och hon har lovat att lägga upp dom, kan ju kolla om hon orkat göra det! (hon brukar ju va liite seg med sånt hehe..)

Fick precis sms av Ullis, hon undrade om jag vill följa med ut på fredag!! Faaasen... kan ju inte säga nej när Ullis frågar, det händer så sällan! Länge sen jag umgicks med gamla gänget också.. sist vi skulle ut tillsammans gick det ju inte så bra för mej om man säger så....

Sen på lördag är det årsmöte och middag med seko på aveny (med postisarna alltså).. Så då har man gratis inträde på aveny.... och det finns alltså en överhängande risk att det blir utgång på kvällen. Vafan?! Kan jag få ta det lugnt¨nån gång? Nej det går inte. Jag är för gammal för sånt här, (fyller faktiskt år om precis en månad) blir så knäckt och bakis varenda gång hehe....

Nepp, nu ska jag in till stan en sväng. I must by some...things.. fan har glömt bort va det var jag skulle köpa? Nånting viktigt har jag för mej.... Jaja, jag kommer väl på det så småningom.

Tjiing!


Eva

Jag kommer ihåg vad du skulle köpa, men nu har du ju redan varit på stan, så du har säkert kommit på det själv. :p



PUBLICERAT: 2008-11-11, 17:42:14 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!