2008-11-23
 17:29:14

En lugn helg..

..blev det, och det har varit så skönt! Speciellt idag, att slippa va bakis när man snart ska till jobbet :P

Igår var jag hos Sandra och hade myskväll. Kollade på film och mula i oss godis, chips o dipp. och julmust! :)
Såg Batman - the dark knight och sen Eden lake. Batman va bra! :)
Eden lake var bland det värsta jag har sett.. uuusch.. Den handlade om ett par som åkte på en romantisk (?) weekend till en sjö mitt ute i ingenstans, där de skulle tälta.. Det slutade med att ett gäng ungdomar jagade och försökte mörda dem typ.. Om man gillar taggtrådstortyr, knivar, eld, spikar genom fötterna, blod och skit så ska man se den filmen! ;)
Vi funderade seriöst på att stänga av när vi var mitt i.. men man var ju bara tvungen att se klart..! Lyckades ta oss igenom den iaf hehe..

  

Nu har jag ätit tortellini och stekt ägg.. Har ett diskberg i köket som jag inte orkat ta hand om. Skyller på att jag inte ska blöta ner mitt finger förrän det läkt lite mer...

Ska snart till jobbet.. 18.30-06.00.. Tråkigt nu när både Erik och Eva har semester.. Då har jag ingen att spela 500 med på rasterna ju...!!

Ska göra mej klar nu.
Later.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!