2008-11-28
 16:02:53

buenos noches

Nu har mina sömnproblem vänt.. och gått över åt andra hållet! Sov ca.15 timmar inatt..! Jag vakna av ett sms, som tur var.. annars vet man aldrig hur länge jag hade sovit?! Antingen kan jag inte sova alls, eller så sover jag som en stock hur länge som helst även fast jag ställt väckarklocka!.. Skulle vara trevligt att kunna sova liite mer normalt..

Ikväll ska jag ut och äta på restaurang med mamma! Hon sa att jag skulle komma på nått bra ställe som vi kan gå på. Sandra föreslog Saffran, så kanske blir det.. eller va tycker du mammsen? Jag har bara ätit efterrätt där en gång hehe.. Kul å se vad dom har för mat också :P

Kan man ha en finne på läppen?? Jag upptäckte nyss att jag har fått en liten grej på överläppen. Mitt på, inte på kanten. Gaah.. Jag hoppas att det inte är början till nått munsår?! Det har jag ALDRIG haft och vill gärna slippa få det.... Snälla, be a finne... !!

Nä man kanske skulle ta och klä på sej.. klockan är ju ändå snart 4! Hatar att sova bort hela dan..

Imorrn blire det glögg och spel hos Maja! Myys :D



Later!


am

det är ett munsår.


am

det är ett munsår.


Eva

Jag gissar på en norrman, nej finne menar jag. :p



PUBLICERAT: 2008-12-02, 12:24:16 | URL: http://cizzibellan.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!