2008-05-14
 17:48:56

Vila i frid Algot.

Idag har det inte hänt mycket. Har mest legat i soffan o slöat.. läst en bok o kollat på tv. Men det regnar ju så va ska man göra..
Ikväll blir det jobb. Ska snart iväg. Måste köpa en paj innan jag åker, så man har nått att äta ikväll på rasten..

Fick beskedet om att Algot är död igårkväll också.. Fy fan det är så himla hemskt! :( Har inte kunnat sluta tänka på det... Får rysningar. Jag kände ju inte honom så himla väl ändå. Vi gick i samma klass på gymnasiet, och jag träffade honom senast i vintras när jag var i Oslo.. Måste vara jättehemskt för familjen och alla nära kompisar. Men skönt att man äntligen fått veta vad som hänt i alla fall.. Hade ju varit värst om man aldrig hittat honom. Helt sjukt att det skulle ta så lång tid att få veta.. Han hade ju hittats drunknad på en strand på Bali 7e april!
Men varför skulle han gå och bada det första han gjorde när han kom dit? Istället för att träffa sina kompisar direkt? Förstår inte...

Kom och tänka på den gången jag höll på att drunkna i Sri lanka när havet var helt galet. Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Trodde verkligen det var kört där ett tag... Men som tur var så var det ju folk på stranden och det kom killar som jobbade på hotellen en bit bort och räddade mig... Annars vetefan hur det hade gått....

Nej nu måste jag tänka på nått annat...

Verre var här och hälsade på igårkväll! :) Jag var duktig och bakade en kaka o bjöd på. Citron/lakrits såklart! Vi åt upp hela... sen mådde vi lite illa... Måste sluta baka den där kakan! Den är farlig.. Man kan inte sluta äta förrän den är slut..!!




Ska göra mej klar nu.. VILL INTE JOBBA. Men men...
Häj!


karro

trevlig kväll! :D
kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!