2008-05-18
 02:05:43

Vad tyst det blev...

Det här var ju en annorlunda lördagkväll... Först promenad med Maja två varv runt sidsjön. Det va trevligt, men jävligt kallt. Vi hittade en eld på slutet som vi värmde oss vid. Den stod där o brann för sej själv... Funderade på om man borde släcka den, men struntade i det.. Var ju en eldplats (eller va heter det?) där.. Tänk om hela skogen runt sjön har brunnit ner nu?! Hehe.. jobbiit..

Sen när ja kom hem var det lite folk här. Johns kompisar. Dom skulle typ festa... Men killen som hade drickat kom aldrig.. Sen kom han men då skulle dom vänta på nån... som aldrig kom.. sen kom det nån som dom skulle åka med till nån annan men några blev kvar här osv osv.. Krångel med allt som vanligt :P Jag satt och drack te och var allmänt tråkig. Hade inte alls nån lust att festa eller överhuvudtaget ha massa folk här. Men men.. så kan det vara. Till slut försvann iaf alla och jag blev ensam kvar.. Aaah.. tystnad. Njut.

Har mått lite halvrisigt hela dan. Ont i huvet och fryser. Hoppas man inte blir sjuk IGEN.
Imorrn ska jag träna! För jag tänker vara frisk! Så det så.

Nu vann jag precis en match betapet mot Eva. Inte varje dag det händer. Det har varit en bra beta-dag idag :)

Nu ska jag sova! Ännu mera njuuut. Så skönt att bara va hemma och ta det lugnt ibland. Kanske man borde prova fler gånger.... men inte för ofta ;P

Förresten, här är nånting roligt! Hehe..
http://www.youtube.com/watch?v=P0T2mpUb8yo

Gonatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!