2008-05-18
 17:18:34

Söndag..

Känns så skönt idag att inte vara bakis eller nått! :) Ska snart iväg och träna...

Mamma ringde och väckte mej imorse och frågade om jag ville följa med ut till morfar och släpa ved i skogen...eller nått sånt?  Men jag var för trött..! Gick ju o la mej sent igår..
Fast jag ångrar nu att jag inte följde med. Hade ju säkert varit bra träning det också. Men nu blir det ett tråkigt medelpass istället. Fanns inte så många pass att välja på... Tråkigt när dom har reducerat sommarschema...

På tal om det så ska jag fixa så jag kan börja träna på Ego istället nu! Har fått ett nytt lösenord till den där personalrabatt grejen.. ska fixa det ikväll tror ja :)

image513

Millan njuter av värmen på balkongen. Innan den försvann igen.. Kan den komma tillbaka igen?! Jag vill ha sommar nuuuu! Tack.


Eva

Fin katt :) Men vad ligger hon på? De ser ut som hon ligger i luften. ;-p



PUBLICERAT: 2008-05-19, 12:59:08 | URL: http://cizzibellan.blogg.se
sofie

haha ja hon svävar..!! nä men hon ligger på ett fat som mammas kompis gjort av ett rabarberblad och cement typ :)man ska egentligen ha blommor på det, men Millan tycker så mycket om att ligga där så mamma har inte hjärta att plantera några blommor och förstöra hennes plats :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!