2008-05-16
 17:12:17

SNÖ?!

Vad är detta..?? Det har snöat i västra medelpad. Helt sjukt. Vad hände med sommaren?! Ge mig värme!!
http://www.st.nu/nyheter/inrikes.php?action=visa_artikel&id=730854

Idag försov jag mej. Helt sjukt, jag sov till 13.50!! Hade ställt klockan på 10.30 men måste ha slagit av den i sömnen... Jag som inte ens jobbade inatt! Satt iofs uppe och kollade på film halva natten, somnade vid halv 4 nån gång.. Men ändå, jag vill inte sova bort hela dagarna!! Missade halva tvätt tiden också.. Doh.

Nu ska jag snart in till stan och träffa mammsen som sitter och blir fin hos frissan. Tänkte bjuda in mej själv på middag hos henne ikväll! hähä..

På tal om frissa så har jag ju en tid för färg och klippning den 27e, så det är inte så långt kvar.. :) Tror jag ska klippa lugg igen. Saknar den lite... Men jag är osäker... Ska jag ha kvar sneluggen istället? Vill kanske göra nått annorlunda med färgen också.. Lite slingor kanske? Alltså inte så man blir blond! Vill ha kvar det bruna, bara lite...roligare.. :P Hjälp, va tycker ni..??



LUGG ELLER INTE? Det är frågan... som du ska svara på!  :)


neeely

Defenitvt lugg och sen kan du väl göra lite koppar el guld slingor?


sandradee

jag röstar på lugg;P du passar skit bra i det:)


Madde

Tycker oxå du ska ha lugg! Du passar jättebra i det =) Sen skulle det va snyggt med ljusa slingor! :D



PUBLICERAT: 2008-05-16, 21:16:12 | URL: http://maddoxx.blogg.se
Ulla

Då ska jag säga tvärtom. Tycker också du passar bra i lugg men även i snelugg.. Och det är kanske skönare på sommaren att ha snelugg när man ska sola?:P Sen lugg till hösten!


Elin

Jag röstar åxå på lugg, me lite ljusa slingor, Men som Ulla skrev kanske skönt i sommar å ha snelugg,hehe jobbigt :P


Eva

Jag röstar på lugg eller snelugg :)



PUBLICERAT: 2008-05-17, 14:39:01 | URL: http://cizzibellan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!