2008-05-07
 13:38:59

Onsdag.

Vilken dryg natt det har varit... Jobb 17-06.30.. inte kul. Mina fötter höll på att dö på slutet... dom domnade bort och gjorde ont hela tiden. Tror det kanske beror på att jag har gått för mycke i mina "sköna" tygskor.... Dom kanske inte är sådär jättebra att ta långpromenader i.. Men vafan. Jag har inte bra skor!

Igår var jag på banken och fixade lån och sådär.. Det gick braaa.. Ikväll ska jag till nya lägenheten och skriva kontrakt och ta lite mått så man kan börja fixa med möbler, färg och golv sen.. Wiiie! :)

Nu ska jag ringa en tant på jobbet och be henne lämna min trisslott som jag har vunnit hos processledarna så jag kan få den när jag jobbar imorrn. Hoppas på storvinst nurå!! MINST 10 000 vill jag ha, tack! (eller ok, skulle bli glad för en hundring..) Men jag vinner ju aldrig nått..... Får väl va glad att jag vann lotten överhuvudtaget, även om den är en nit.. :P

Nu blire lite tonfisksallad till frukost/lunch... Hare bra!


Madde

Taack =) Fast skulle jag ha mer pengar skulle jag kunna göra om mer och köpa mer grejjer. hehe :P Det är sammanlagt 5 rum + kök, hall, tvättstuga, toalett och badrum. =)



PUBLICERAT: 2008-05-07, 15:58:08 | URL: http://maddoxx.blogg.se
Eva

Åh, nu blev jag sugen på sallad. :p Men ska strax iväg till birsta, o ska passa på att köpa en räkmacka där när vi handlar, har nån kupong så man får köpa dom för halva priset. De kan va gott som frukost. :)



PUBLICERAT: 2008-05-08, 15:27:17 | URL: http://cizzibellan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!