2008-05-04
 16:54:17

Men göööh...

Heeej.

Sitter hemma hos mamma nu och svettas. Tog en promenad till stan från nacksta... men blev lite sen så stan höll på o stänga när jag kom fram.... kändes så tråkigt att gå hem igen så ja gick upp hit istället. Dom ska tydligen åka ut till morfar och äta middag snart. Sweet, då följer jag med. Blir säkert nått gott :)

Nu sitter Morris o gnuggar nosen mot hörnet på dataskärmen..haha.. han är så sööt den lilla tjockiskatten! :)

Jag är faktiskt inte så bakis idag som jag kände mig när jag vaknade... det gick över fort. Skönt. Hade kul igår iaf! Trevligt hos Nelly. Fast vi postisar var lite dåliga på att blanda oss med dom övriga gästerna.. haha, vi höll oss i vårat hörn. Eller rättare sagt så höll vi oss mest utanför huset, på altanen :P Det blev som det brukar bli och vi åkte till krogen.. Delade taxi med Tjingis (?) och en kompis till honom.. kommer inte ihåg varför, men sen träffades vi allihopa på stadshuset iaf. Lägger in lite bilder sen när ja är hemma kanskeee...

Nu ska jag lägga mig o läsa en jättespännande bok som ja hålle på med. Påven Johanna heter den. Bra skit :) Fan nu hårar Morris ner mig totalt.. Han fick en gosattack och börja kurra som en tok och vill bli kliad på magen.. Då kan man ju inte låta bliii att gosa lite... Men han hårar så mycket! Nu är hela jag och datorn täckt med hår... som en brun matta.... Snart kommer nog allergin då. Bara att vänta...

AAAaatjoo!


Eva

Ja, fixa bilderna när du kommer hem. :) Visst var vinet ganska gott förresten?



PUBLICERAT: 2008-05-05, 00:13:27 | URL: http://cizzibellan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!