2008-05-08
 17:27:06

Men ååh..

Nån gång förra året fick man som jobbar på posten ett brev från Förmånspaketet... Där får man rabatt på massa olika saker... Man får välja nått liksom. Tänkte att jag skulle kunna börja träna billigt på Ego. Men då hade jag såklart tappat bort brevet med lösenord o grejer som man behövde.... Hittade det nu! Tänkte "fan va bra då kan jag logga in och fixa det nu", men nu funkar inte lösenordet som står i brevet!! :( DOH!

Ajaaa..... valde "skicka ett nytt lösenord".. då ska man få hem ett brev inom 5 dagar.. Har försökt det en gång för flera veckor sen redan (antagligen därför mitt lösenord inte funkar nu), men har inte fått hem nått jädra brev. Får väl se om det dyker upp nått nurå..

Skulle ju va perfekt att börja träna på Ego sen när jag har flyttat. Då blire mycke näramre dit... istället för att släpa sej hela vägen bort till Friskis i Nacksta.. Då kan jag ju träna med Elin då också! Skulle ju va perfekt :)

Ikväll ska jag iaf träna på jobbet med Sandra! :) Blev mycke träning i det här inlägget.....

Ska lägga ner en paj i väskan nu innan jag glömmer det... sen blire promenad till jobbet i det fina vädret! Heipa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!