2008-05-15
 14:33:53

Ledig.. trodde jag ja...

Åhåh va trött jag är. Skulle så gärna bara gå och lägga mig igen, men icke! Släpade mej upp ur sängen för en timme sen.. Måste börja sluta sova bort dagarna. Jobbar ju ändå för det mesta bara varannan natt, så dom dagarna jag är ledig ska jag försöka kliva upp tidigt och gå och lägga mig tidigare.... Yes vi får se hur det går....

Imorse på 5-rasten på jobbet drack jag te. Det var gott, blue fruits... Råkade spilla ut sista skvätten på Richards ben!! Förlååååt.. Jag hoppas det inte var så himla varmt!
Vet inte hur det gick till?! Muggen bara flög iväg..! Haha.. Jävla klant man är. Som när jag spillde ut en jordgubbsdrink på Ullis vita klänning när vi va på krogen! (då blev hon inte glad kan ja ju säga....) Fan det kommer sluta med att ingen vill sitta brevid mej när jag dricker nånting.. Får nog skaffa en sån där barnmugg med ordentligen handtag...



NEEJ.. nu ska jag tydligen jobba extra ikväll. Hade verkligen ingen lust med det.... Dom ringde nyss från jobbet och tjaaaatade... Så jag kunde inte säga nej. Men tog bara kvällen iaf, fast dom försökte få mej att ta natten också men jag orkar verkligen inte!

Tänkte visa några vackra bilder från i lördags när jag och Marita var ut :)

Först blev det lite mys hos Marita!


Sen blev det bara jag o Marita som drog ut. Stadshuset. Vi kände oss gamla.. Alla var så små! :/
Men vi träffade iaf William och Koffe där! :)



Bytte skor med en snubbe (Williams kompis? som hette....?) Det var otroligt roligt just då... :P Men haha.. han ser ju rätt rolig ut. Måste ha haft små fötter... Mina stackars skoooor!!



Jaha, nähä... Nu ska man väl göra sej redo för att jobba ikväll då. Jävka skit också, jag vill inte! :(


Eva

En sån där mugg skulle du behöva! :p Men de var kul iaf, vi fick verkligen skratta. Jag ska försöka komma ihåg att inte sitta bredvid dig. ;-)



PUBLICERAT: 2008-05-15, 16:25:06 | URL: http://cizzibellan.blogg.se
Madde

Joo Jess är jättebra! MEN Niklas syrra jobbar där, så känns inte så jättekul att gå dit tyvärr.. men annars hade jag gått dit! Hon klippte ju alltid mig förut oxå, därför slapp jag gå till frisörer men så är det ju inte längre. :P



PUBLICERAT: 2008-05-16, 16:58:09 | URL: http://maddoxx.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!