2008-05-30
 20:11:26

Lägenheten FÖRE..

Imorse fick jag ett sms av Marta kl.08.30. Då skulle hon ut på promenad. Jädra onormalt morgonpigga människa!! ;P Hade ju lovat att jag skulle kliva upp tidigt (kl.9) och gå på promenad med henne.. Men jag slapp. Skönt, fick sova till 10 iaf :)

Sen blev det en liten promenad med Marita i alla fall. Gick till stan och solade en snabbis, sen gick vi till min lägenhet.

Marita tyckte att jag borde ta före och efter bilder i den! Så hon fick vara fotograf och jag målade klart på balkongen..

        
Köket. Snart åker allt ut! (utom kyl, frys, ugn o fläkt..) Det nya köket kommer förhoppningsvis på onsdag. Då ska väggarna va målade och golvet lagt. . . .


   
Hall och Sovrum. Inte mycket att se.. Tagit dit en tältsäng så har man nånting att sitta på iaf. Eller ligga om man känner för det förstås...

   
Vardagsrum och Balkong. Jag håller på och stålborstar väggjäveln som färgen inte alls ville lossna från!! Även fast den var helt flagnig! Men nu är det vit i alla fall! Kanske måste måla en gång till så det ser bra ut sen..


Idag har jag även varit på stan och shoppat bröllopspresent till Mira (som gifter sig imorrn!) me Elin, Eva och Lina.. Tog en mjuklass i solen också :)

Åh va trött jag är nu! Håller på o somna... fattar inte varför jag är såhär trött nu?! Somnade ju hyffsat tidigt igår.....eh... lite före två iaf... och sov till 10.. ca 8 timmar! Är inte det en idealisk sömntid? Tydligen så tycker inte min kropp det. Den vill sova meeera!

Maja ville hitta på nått ikväll, men jag pallar inte att röra mej hemifrån. Soffan kallar på mig. Ska nog lägga mej där och vila en stund... Försöka att inte somna dock!

Men imorrn vill jag hitta på nått!! Köpte några öl idag.... Bara ifall att det händer nått imorrn... man vet ju aldrig ;)


Eva

Haha... Jag har ju oxå tagit före-bilder på din lägenhet. Sa ju att du måste ha det, så tog ju det i lördags efter kubben. Men du kanske inte kommer ihåg de :p



PUBLICERAT: 2008-05-31, 15:23:56 | URL: http://cizzibellan.blogg.se
sofie

joo jag har faktiskt nått litet minne av det ;P men nu har jag ju bilder i min kamera också :)


Lars

Kul att du tagit bilder där du låtsas jobba. Men jag tror ändå ingen tror på att du verkligen hjälpt till ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!