2008-05-11
 16:05:12

Krax

Sitter hos mamma nu och väntar på att maten ska bli klar. Fläskfilé med soltorkade tomater, timjan o salami i.. och klyftpotatis med fetaost och oliver. Sen citron och lakritskaka till efterrätt... Nu dregglar jag nästan lite på tangentbordet. Jag är så hungrig!!

Börjar jobba 19.30 ikväll. Det var valfritt om man ville jobba kvällen eller inte, eftersom det är storhelg eller nått sånt... Funderde på att skippa kvällen och bara ta natten... Men det är ju massa bra ob ikväll så det blir jobb iaf!

Är inte så himla bakis faktiskt. Var ut igår med Marita och... det blev väl lite mycke kanske. Haha hoppas ingen som vi känner såg våran dans på stadshuset säger jag bara... Pinit..

Jag har 1:- kvar på mitt konto idag. Vafan..!! Jag som inte skulle köpa nått på krogen igår.....eeh...ops. Aja, det löser sej.

Ohlala nu är maten klar så nu ska vi äta!


Ullis

Haha jasså, blev ni så på lyset, du lät ju himla nykter när jag ringde innan ni gick in till krogen! Måste ha blivit mycket dricka ute :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!