2008-05-22
 13:46:44

Imorrn äre dags..

Har suttit och ringt till Riksbyggen idag.. Har ju fortfarande inte fått veta om jag blir godkänd som medlem eller inte, och inflyttningsdagen är ju IMORRN! Om man inte är medlem får man ju egentligen inte börja flytta in... Nån tant jag pratade med sa att "då räknas det som en olovlig andra hands uthyrning!" Hm.. jaha...
Men nu har jaf iaf pratat med en trevlig man som hette Tord. Han ringde till nån människa i Västerås och kollade vad dom höll på med typ... Sen ringde han mig och sa att pappren var påväg till honom, och att det betydde att det inte borde vara nå problem. Så han skulle ringa mig imorrn igen och förmodligen säga att jag blivit godkänd. Tack.

Igår var jag och mamma iväg och köpte massa vitfärg. Till taken och väggarna i köket.
I resten av lägenheten är det väv på väggarna... Jag gillar inte väv.... Tror jag blev allergisk mot det när mitt rum i haga fick kycklinggula väggar.. med VÄV. Urk. Men det ska Lasse fixa minsann. Han sa att det är jobbigt att riva ner väven från alla väggar, så han ska spackla över det istället! Det låter ju skitjobbigt.. jobbigare än att bara dra ner väven?!! Men men, he is the hantverkare så han vet nog vad han gör. Blir säkert skiitbra! :)

Köpte ingen tv igår heller! Men hittade en som jag SKA köpa på lördag! Vi kom på att det var lättast så, så man kan ta den direkt till lägenheten då...

Nu ska jag ta en dusch och sen.... vet jag inte vad jag ska göra? Laga lite mat kanske.. Börjar jobba kl.19. Tjoho.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!