2008-05-24
 12:40:59

Grafitti

Nu är lägenheten på Jakobdalsgatan MIN på riktigt! Var på banken med hårdrockarn igår och skrev på alla papper och fick nycklarna.. Idag ska jag och mamma åka till Ikea och kolla på kök (Lasse tyckte det va lika bra att jag byter det helt... så får man upp värdet lite också.. kanske han ha rätt i...).. Ska även köpa tv. Vilket jag har sagt i flera dagar men idag SKA jag köpa en iaf. Tror jag har hittat en soffa som jag vill ha också... en svart från Living.. :)

Ikväll blir det kubb med postisarna (och kanske några fler?) i parken vis Eva och mig..! Sen om det blir kallt får vi väl gå in till mig och sitta på golvet i en tom lägenhet..... hehe...... eller så kanske det blir hos nån annan..

I tunneln under vägen vid Hedbergska har en kille som jag känner gjort en fiiin målning till minne av Algot! Tycker dom borde låta den vara kvar.. Men den ska ju tas bort såklart har jag hört. Vafan?!! Är det NÅN som tycker att den inte ska få finnas kvar där? Säkert nån gammal surgubbe som tycker att grafitti är smuts i den annars så vackra tunneln..??!! eeh.. I d i o t e r. . .
 
Men nice så länge den får va kvar...


Eva

De har löst sig nu, så du slipper att vi kommer till dig. :)



PUBLICERAT: 2008-05-24, 13:19:02 | URL: http://cizzibellan.blogg.se
sandra

fattar inte varför dom ska ta bort den.. helt sjukt. det var väldigt fint gjort!


Nisse

Verkligen en fin gest att göra den målningen, tycker inte heller att de skulle ta bort den.

algot var en skön typ, och vi borde alla hedra hans minne.



PUBLICERAT: 2008-06-03, 04:03:30 | URL: http://nisseeggbert.webblogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!