2008-05-21
 14:28:19

Goodagens!

Nu sitter jag och äter en jättegooo yoghurt till frukost. Det är Valio, en tillfällig smak, blodapelsin och passion. Mmm! Testa den! :)

Vaknade ganska sent idag. Abdi, en kompis till john, sov på våran soffan inatt.. Jag vaknade först vid 12 tiden, hörde att Abdi fortfarande snarkade på soffan och tänkte att då får jag också sova lite längre! ;P Sen vakna jag vid 1, hörde fortfarande snarkningar från vardags rummet... sova lite till..... Men vid halv 2 klev jag upp trots Abdis snarkningar. Då vaknade han också.
 


Faisal, Abdi (sover här också?), John och Mike på nyår :)



Fy fan vilken jobbig natt det var på jobbet inatt. Irriterande tanter (iaf en! ååh gud jag ville strypa kärringen...) och så var sista planet en timme försenat. Så vi hann inte klart med allt, blev massa kvarligg. Stress, stress.. Sen fick vi stå och sortera b-post till prick 06.30. Förut kunde man alltid får sluta tidigare, när man var klar med allt liksom. Då hade man ju ett mål att jobba för. Om man var snabb så fick man gå hem tidigare! Men nu är det inte så längre.. Om vi blir klar tidigt får vi börja med posten som dagpersonalen ska sortera.. Kuuuul...
Ska jobba ikväll också. Bytte min måndagkväll mot Miras onsdagkväll.. Hon ska gifta sig (!) snart och det var nån planering som skulle fixas ikväll.. :) Jobbar iaf bara till 22.15. Tänker vägra ta natten... dom kommer säkert tjata.. :( Jag borde egentligen jobba så mycke extra som möjligt nu, kommer behöva massa pengar nu till nya grejer till lägenheten.... Men jag orkar inte inatt!!

Jäjä, nu ska jag klä på mej o ta en prommis till stan tror ja. Måste vänta på att mamma slutar jobba, sen åker vi ut till birsta och köper en tv och lite färg till väggar och tak! Kanske hinner kolla på lite annat också....
Tjohej!


Eva

Du som kommer få så bra lön kan ju köpa en ny tv åt mig oxå :p



PUBLICERAT: 2008-05-21, 15:27:48 | URL: http://cizzibellan.blogg.se
dee

haha, ja skulle velat vare med när kärringen brann av:P haha!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!