2008-05-29
 20:57:05

Färg färg

Haha..! vilka fina beskrivningar Catrin hade skrivit om oss på jobbet i sin blogg idag! :)

Nu har jag LUGG igen. Som ni ville. Nöjda nu? Det är jag iaf, blev riktigt braa.. Lite ljusa slingor i underhåret också liksom.. hm.. ja det syns ju inte på bilderna nu men... I alla fall:

         

Åkte med mamma och köpte färg idag. Till vardagsrummet. Lasse har spacklat, grundmålat och tagit bort listerna nu tror ja... Så bara färgen som ska dit nu. Och golv! Det ska jag köpa i helgen. Mamma betalde färgen som vi köpte idag. TACK mammaja! Den var inte billig.....! :O

Sa jag att jag har köpt ett kök också? Gjorde det igår på ikea. Det kommer förhoppningsvis nästa vecka. Så innan dess måste vi riva ut det gamla köket, måla väggarna där och lägga golv...
Stackars Lasse, mycke jobb för honom nu varje kväll när han kommit hem från sitt vanliga jobb. Och jobbet hos mig får han ju inte ens nån lön för.... Väldigt snällt! Jag får väl bjuda på middag när köket är på plats! :)

Imorrn har jag lovat Marita att vi ska gå på en morgonpromenad... Så jag ska kliva upp kl.9!!! Herregud hur ska det gå?! Haha.. Men jag är dödstrött nu så det kanske går att somna tidigt ikväll iaf. Ska försöka...

Ska ner i tvättstugan nu! Hääj!


sandradee

guuu va fin du blev i håret:D lugg passar du skit bra i:)



PUBLICERAT: 2008-05-30, 06:54:30 | URL: http://sandradeee.blogg.se
Eva

De blev bra med lugg! :) Om jag inte kommer till stan idag måste ni ringa o väcka mig :p



PUBLICERAT: 2008-05-30, 07:18:29 | URL: http://cizzibellan.blogg.se
sandradee

jajjemen:) var på jess.. du med va?=)



PUBLICERAT: 2008-05-30, 18:18:09 | URL: http://sandradeee.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!