2008-05-27
 17:54:51

Det rinner ut näsan! och ögonen!

Va duktig jag känner mej! Har varit och gymmat i över en timme, även fast jag vaknade med världens pollenallergiska ögon och näsa och bara ville gömma mig nånstans... Men allergin har lugnat ner sej och träningen gick braaa!

Träffade Carro på vägen hem.. Hon ska åka till Egypten till helgen.. JAG VILL OCKSÅ! Blir så avis på alla som åker utomlands hela tiden.... Gah! Marita vill att vi ska åka på en sista minuten nån vecka i sommar... Men jag kommer inte ha råd me tanke på all renovering av nya lägenheten. Så nu får det fan ta och bli en kanonsommar här hemma! Så man inte behöver åka utomlands....Tack.

Nu ska jag slänga i mej lite mat och sen åka till Jakobdalsgatan och hjälpa Lasse att slipa.. nånting..? Vet inte riktigt vad jag ska göra.. Han har iaf spacklat massa ochy nu äre nått som ska slipas tror jag... mamma sa nått om nån list tror jag? :P
Känner ju att jag måste hjälpa till liiite iaf! Kanske kan måla balkongräcket också :) 

Skönt att vara LEDIG tills imorrn iaf. Dom ringde förut och ville att jag skulle jobba extra inatt. Men tji fick dom! Jag måste slipa!


Eva

Rinner din näsa ut? Hahaha... :p



PUBLICERAT: 2008-05-28, 07:01:02 | URL: http://cizzibellan.blogg.se
sofie

haha oj lite fel :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!