2008-05-17
 19:48:17

Das helg.

Idag har jag varit i birsta med Maja o William. Först var jag där kl.8 på morgonen också.... Jag var väldigt snäll och skjutsade John till jobbet då, för jag hade mammas bil. Sen åkte ja hem o sov nån timme, sen tillbaka till birsta igen.. Hittade dock inget intressant. Tänkte kolla på lite nya grejer till lägenheten men det blev bara en ny maschara... Nästa helg blir det dock möbelhandling osv! Då har jag ju fått flytta in så då kan man köpa grejer o åka direkt dit me dom. Bara jobbigt om man köper massa nu ju egentligen... Fast jag är så sugen!

Nu har jag sovit. Skulle sova middag för jag va alldels halvdöd av trötthet... Tänkte ta en liten powernap, en halvtimme eller så... Det blev typ en och en halv istället... Ojdå.. Nu kommer jag väl inte kunna sova inatt istället.

Har ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Har varit sugen på att gå ut, men samtidigt inte...
 - Borde spara pengar till att köpa massa nya grejer... o det är aldrig roligt på krogen längre.. o ingen verkar vilja ut den här helgen heller..o jag är tröött !
 + Fast det är ju roligare än att inte göra nånting... o jag behöver ju inte göra av med så mycke pengar.. o jag vet ju faktiskt några som ska ut..o jag kommer bli piiigg!
Hehe, vadå beslutsångest? :P

Men nej! Nu blir det ingen utgång ikväll. Bestämde precis med Maja att vi ska ta en promenad runt sidsjön. Vi lär ju frysa ihjäl så det är väl bara att dra på sej skoteroverallen.... Eller några till tröjor iaf. Sen åker vi nog hem till Maja o dricker te o spelar spel eller nått annat myysigt. Festandet får vänta till nästa helg. Då blir det kubb i parken tror jag! :) Vem är pååå??

Trevlig kväll allihopa! PÖSS.


Eva

Jag vill oxå köpa saker :p Kubb in das park nästa helg, de ska bli kul. Ska se om vi kan värva några fler. Man behöver ju inte va hur många som helst, men 4-8 kanske. Länge sen jag spelade, så vet inte hur många man vill va i ett lag. :p



PUBLICERAT: 2008-05-18, 01:28:33 | URL: http://cizzibellan.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!