2008-05-03
 14:42:47

Då vare dags igen då...

Ska på fest ikväll, hos Nelly som ja jobbar med! Ut i Njurunda äre.. Blir nog ett litet gäng från posten som ska dit.. å massa nytt folk som. Skoj :)

Tror vi ska träffas hos Eva innan och dricka upp mintun som blev kvar efter förra festen... mmm... oboy-mintu..aftereight..mmm.. Sen så ska jag, Eva och Elin dela på en vin box.  Som vanligt. Hähä. Det brukar ju alltid gå så braaaa  för oss då... Men vi har alltid väldigt roligt iaf. Skitbra det! :)

Nu ska jag försöka välja nå kläder till kvällen.. och fortsätta springa upp o ner i tvättstugan som ja gjort halva dan... Kanske borde ta en promenad, det verkar ju va fint väder ute.. Får se om ja hinner med det också!

Nu har förresten Verre kommit hem från Mexico! Kollade på lite bilder som hon hade lagt in på facebook.. JAG VILL OCKSÅ ÅKAAAA!!! Fan sydamerika skulle va coolt... Dit vill jag! Nån som är på??! ;) Hon komma väl hem till Sundsvall och hälsar på snart hoppas jag även...

Nej, nu måste jag slira iväg.. Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!