2008-05-10
 01:19:38

Buenos noches

Nu är Verre hemma i Sundsvall! Hon kom ju tillbaka till Oslo från Mexico för nån vecka sen... och i förrgår ringde hon till mig och sa att hon är hemma nu och hälsar på i en vecka :)
Precis några timmar innan hon ringde så tänkte jag faktiskt på henne, att jag borde ringa o höra hur det är och när hon kommer hit... Men jag visste inte vad hon har för nummer till Norge nu så ja kunde inte ringa. Men då ringde ju hon istället då.. Perfekt! Telepati eller nånting? :P 



lite mexicobilder som ja snodde från verres facebook ;P ser ju såå härligt ut..!!

Var på stan en liten stund idag (eller igår blir det ju nu...) innan jag skulle till jobbet och träffade Verre och en tjej som hon hade träffat på resan. En Kanadensisk tjej som jag tror heter Chloe.. (?) Hon va trevlig. Ska försöka få med mej dom två till Marita imorrn på lite ost o kex o fest!! Tjoho, blir nog sköjj!

Ikväll jobbade jag till 22.... Tog en promenad hem från jobbet. Fy fan va mycke folk det var ute överallt!! Blev ju inte alls sugen på att bara gå hem.. kändes så tråååkigt. Men jag va trött o sliten efter bara 4 timmars sömn så det va väl lika bra. Blir ju utgång imorrn iaf.

Nu ska jag sova så jag orkar kliva upp tidigt och inte missa hela dagen! Hörde att det skulle bli ännu varmare än va det varit.... Känns som att sommarn än här nu ju! Eller på gång i alla fall.. :)

Nee, nu blire sängen... Natti natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!