2008-05-05
 13:15:52

Bilder. . .

Ska skriva kontrakt på lägenhetsköpet på onsdag! Håller på och ringer till min banktant nu... men hon svarar inteee... Kanske kan prata med vem som helst på banken iofs...

Tänkte lägga in lite bilder från Nellys fest.. Usch, dom flesta är hemska så det kanske inte blir så många hehe.. ;P

Oboy-drinkar hos Eva först, sen taxi till Nelly..




På altanen..




Sen blev det mörkt...



...och kallt tror jag, så vi gick in...








VEM tog alla hemska närbilder?!! Inte vare jag iaf.... (fin tapet där..)



Nån som inte var allt för nykter kanske..? Eva, vare du?! :P

Nu ska jag ringa banken, sen gå ut i solen! Skönt att va ledig idag!
Hare bra, HÄJ!


Eva

Haha! Fina bilder. Kul att de ser ut som att jag ska spy i trappan :p


Katja

Tja! Skojiga bilder :)



PUBLICERAT: 2008-05-06, 21:09:00 | URL: http://candygal.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!