2008-03-24
 12:38:07

Väntar..

Jag ska träffa Ullis på stan idag och fika. Sitter och väntar på att hon ska bli klar så jag kan åka o hämta henne, sen åka till mamma och lämna tillbaka bilen och få skjuts ner till stan.. Invecklat. Grejen är att jag alltid brukar va den som blir klar sist och som alla andra får vänta på. Men nu sitter jag här och är alldeles redo... Fan va tråkigt att vänta..! Kunde ju lika gärna ha segat på lite mer... :P

I lördags blev det förresten ingen utgång! :/ Förfest hos Marita... men det blev visst liite för mycket vin. Så det slutade med att jag gick hem när dom andra drog in till stan. Kände att det var lika bra. Mådde lite illa. . . . Gick hem. Sov ett tag. Vaknade o va jättehungrig. Åt lasange. Kollade på tv. Somnade igen. Så såg min lördagskväll ut. Misslyckad? Nja.. hade ju kul bitvis i alla fall.. och det va god lasange :)

Igår var det påskmiddag i Haga hos mamma, Lasse o katterna. God mat och massa godis.. Jag är fortfarande mätt efter det...!! Får nog bli nått lätt fika på stan nu. Måste komma igång med träningen känner jag.. Börjar få ångest! Nu är jag väl tillräckligt frisk så jag kan inte skylla på förkylningen för att skippa träningen längre.... Bara att sätta igång då! Imorrn.... Patriks pass! yesss..

Ikväll ska jag joppa. Bara kvällen... Sen har jag ons och tors kväll natt. Skulle ha jobbat fredag kväll också, men den har jag tagit bort för då ska jag på hockey IGEN! Andra gången under en o samma månad!! OMG! Ska bli kul :)

Nu ska jag ringa Ullabulla o höra om hon är klaaar... Glad påsk! i efterskott...




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!