2008-03-16
 20:26:29

Söndag me släkten

Igår var jag med Eva och Elin på hockey! Så nu har jag varit på hockey två gånger i hela mitt liv... Såg timrå-modo, samma som förra gången, för ett år sen.. :P Det var roligt faktiskt! Blev 6-3 till timrå :)

Efter det åkte vi hem till Eva och kollade på melodifestivalen som hon spelat in. Jävla skit att Charlotte vann.. dååligt. Å hon ser ut som en galen ailien eller nått..!! whats up with the smink?!  Tyckte den där Empty room låten skulle vinna....

Det var meningen att jag och Eva skulle gå ut på krogen en sväng efter det, så vi drack lite cider.. Men sen blev Eva lat eller nått... o ville hellre stanna hemma :P Så jag gick hem till Maja och åt kladdkaka med henne o Marita istället. Klockan halv två kom vi på att vi skulle ju ut också..! hehe.. Så det blev stadshuset i en timme... Kanske inte världens mest nödvändiga utgång, men det var trevligt :)

Idag har jag varit med mamma o Lasse ute hos morfar. Mina kusiner från gävle var uppe och hälsade på över dagen. Blev massa kakor och tårta, för dom har fyllt år för ett tag sen... Sen gick vi ut på en långpromenad.. ner mot bergafjärden, genom skogen och förbi en stor sandgrop..
Mamma är nog det mest höjdrädda människan jag har sett nån gång. När vi skulle gå förbi sandtaget så fick hon panik för hon tyckte det var så nära till kanten (ca 3-4 meter bred stig att gå på längs kanten) så hon försökte panikslaget klättra upp för en slänt för att komma därifrån.. Hon rev omkull ett mindre träd och smutsade ner byxorna.. HAHA, omg, jag höll på o dö, d såg så roligt ut! Hehe hon tog sej inte upp för den lilla slänten heller så min morbror fick leda henne tills vi kom bort från sandgropen ;)

Jaja, nu ska jag sluta vara skadeglad över min stackars mors rädsla för höjder... Väldigt trevlig dag med familjen var det i alla fall! :)

Tror jag ska ta en match beta nu. Häj!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!