2008-03-17
 14:48:05

Sådärja!

Idag har jag varit duktig och gjort massa viktiga saker.. Ringt till csn o pratat om återbetalning av lån, bokat en tid på banken, ringt till en Kenneth angående en lägenhet och bestämt en tid att komma o titta på den.. (imorrn!) Och ringt till jobbet. Ett jäkla ringande....

Jag är så sugen på att träna! Men förkylningen har inte försvunnit riktigt än. Hostar massa slemklumpar (mysigt..) så jag vet inte om man borde träna då...? Det piper när jag andas också... man kanske borde fixa ny astmamedicin, den har varit slut ett tag. . . . Men det är ju dyyrt. Orka.

Tror jag ska ta en dusch nu... Kanske färga håret också?? Det börjar se så färglöst ut tycker jag... Måste kolla i bloggen när jag färgade sist.. kanske inte var så länge sen ändå? =/

Oj, hittade nått intressant på aftonbladet nu. En läkare i Norrköping som säger att det är bra att äta mörk choklad om man har hosta! Låter som en bra läkare tycker jag :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!