2008-03-25
 02:00:40

Mittinatten

Halloj!
Har precis kollat klart på en ganska dålig film... Lejon och Lamm nånting henne den? Kommer inte ens ihåg vad deb hette efter 5 min, så bra var den :P

Haha jag mååste bara visa några bilder på mina kära katter, i söndags hemma hos mamma! Jag älskar dom små sötnosarna! Dom är bäst, gosigast och sötast...men.... FETA!

1, 2 & 3: Jag och herr Morris. Han har gått upp i vikt  ett kilo till...(!) Även fast dom bara äter bantningsfoder... Va ska vi göra med honom?! Man får helt enkelt acceptera att han är en tjockis :)
4: Millan SITTER i kökssoffan. Hon höll på att tvätta magen men blev störd av mig... Måste säga till hennes försvar att hon ser tjockare ut på den där bilden än hon är egentligen! Det var en konstig vinkel, okej...
5: Jag, mamma och Millan myser i soffan :)

Okej nu fåre räcka med katter ett tag... Tar lite förfestbilder från i Lördags istället!





Sådär kul hade vi! Marita ser förvånad ut på varenda bild nästan! hehe.. Vet inte varför riktigt?? ;P Sen tyckte vi det var roligt att ful-dansa lite..! Anna var dock lite ostabil med kameran och tog mest kort på benen... haha..

Nu ska jag spela lite betapet sen sova! Man kan ju inte gå o lägga sej riktigt än liksom... Klockan är ju bara 2...

Men hoppas ni andra sover gott! :)


am

HAHA! Vilka jävla bilder :)



PUBLICERAT: 2008-03-25, 08:29:01 | URL: http://sonido.blogg.se
marita

hahahahaha! holy macaroni.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!