2008-03-22
 13:37:24

Lediiig!

Jaha man kanske skulle skriva nått här..? Det var ju ett tag sen som vanligt . . .
Har jobbat hela den här veckan. Men nu äre påsk så nu är jag leediig! Så himla skönt att slippa posten i några dagar! :) Fick veta i torsdags att jag ska få börja jobba 75% från den 6/4! TACK! Ska bli skönt o ha ett schema att gå efter så man kan planera saker! Fast jag börjar få lite panik också.... måste..bort..från..posten..!!! Gaah! Får inte bli fast där!! Men men, det ordnar sig.

Ikväll ska jag hem till Marita och dricka vin. Abba är där. HAHA. ne det är dom inte..! Anna skulle det stå! ;P Hon är hemma o hälsar på från Uppsala.. Trevligt! Maja kommer också. Första förfesten i Maritas nya lägenhet! Ska försöka att inte spilla nått på hennes nya vita soffa.... tur att det är vitt vin vi dricker o inte rött.... Får se om vi blir några fler.. Marita verkar ha fått lust att ha lite ordenlig fest.. Fick ett sms kl.08 imorse om att jag får ta me mej lite folk om jag vill så blir det roligare :) Nu är bara frågan... vill nån komma?? Hör av er!

Nee, nu ska jag färga håret! Blev inget sist jag skrev att jag skulle göra det.... Men nu kan jag inte hålla mej längre!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!