2008-03-06
 20:15:06

Ledig dag..

Har varit och tränat med Marita, sen tog jag en promenad hem till henne och tillbaka till nacksta... Inte så himla långt, men det var jobbigt att gå eftersom det blåser som en jävla orkan ute..+ är isigt överallt. Gled ett halvt steg bakåt för varje steg farmåt typ... Kulkul. Hatar blåååst!! Håret blir helt fult och platt också... DOH!

Kommer få träningsvärk tror jag. Kanske borde stretcha lite nu.. Det blev inget sånt i slutet av träningspasset, för Marita fick kramp i magen och höll på att svimma så jag följde med henne ut..  :O Så går det när man äter direkt innan träningen... :P

Nu ska jag äta gardiner... tänkte jag skriva....hehe! Men det blev ju lite fel. Däremot ska jag hänga upp nya gardiner som jag köpt, och SEN äta nån kinamat som John skulle ta med sej hem från jobbet :) Smaskigare än köttbullarna som jag tänkte steka skulle jag tro. Dom får vänta...

Har jätteont i benet, fram på smalbenet.. (Benhinnan eller va det heter?) Tror jag fick det efter träningen på jobbet igår. Springbandet där är väl inte det bästa...och inte mina skor heller kanske. Sen har man stått och sorterat brev en hel natt på världens sämsta golv... inte heller så bra kanske. Men ikväll och inatt är jag i alla fall ledig! Jobbar igen imorgon kväll....

Nu kom jag av mig lite här.. Sitter o kollar på Johan Glans på youtube.. helt underbart! Kollakolla :)
http://www.youtube.com/watch?v=gpxJhpofAPE



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!