2008-03-24
 16:56:57

Hej jag är liite irriterad nu.

Hade precis skrivit ett ganska långt inlägg.... Men när jag skulle publicera det så försvann allt och jag loggades ut?! SKIT BLOGG!!

Tar en sammanfattning:
Fikade på Coffee house med Ullis förut. Funderar allvarligt på att börja bojkotta stället bara pga DEN DÄR JÄVLA SURKÄRRINGEN som jobbar där!! Jag har typ fått en utskällning av henne dom senaste två gångerna jag varit där! Bra sätt att behålla sina kunder liksom?! Såhär vare idag...:

Jag beställde te (grönt chai, som jag vet att dom brukar ha..) av en ung tjej som stod i kassan. Medans hon börja fixa med det så vände jag mej bort för att lägga våra jackor på några lediga stolar... Då hör man kärringen vråla...
Kärringen: VEM SKULLE HA TEEEEE?!!
Jag: eh.. det var nog jag...?
Kärringen: Ville du ha grönt chai sa du? SER DU DET NÅNSTANS PÅ TAVLAN DÄR ELLER?! *pekar på deras meny* (som för övrigt är jättesvår att läsa för allt är skrivet så smått o plåttrigt..) Vi har inte GRÖNT CHAI!!!
Jag: Okeej..eeh...men....
Den unga tjejen i kassan: Vill du ha grönt blabla (nån annan te sort) istället? :)

HON, den yngre allts, visste iaf hur man beter sej mot folk! Men den där blonda kärringen alltså...!! GAaAH! jag blir så irriterad!! Jag skulle fan ha sagt "NÄHÄ, men då går jag väl nån annanstans då, BIIATCH!" Det ska jag säga nästa gång hon är otrevlig!

Jaja.. Fikat var ju gott i alla fall. Åt en cheesecake. Sen blev det en promenad hem i det fina vädret! Höll på att svettas ihjäl :P Det är jobbigt när det är såhär kallt ute.. så man måste ha massa varma kläder på sej. Men sen när man ska gå en bit så börjar man svettas som en tok! Pratade i telefon med maja under tiden. Hon var uppe vid sidsjön och gick och svettades... Så vi led alltså av samma i-lands (eller norrlands?) problem där vettö..!
Men nu har svetten torkan in och jag känner mej lagomt frääsch igen! Höhö... Luktar lite jordgubb nu. Mmmums :) Köpte bodybutter(jordgubb..), duschcreme, ett linne och trosor på HM för ett gammalt presentkort som ja hittade i plånboken! Trevlig överaskning :)

Nu tänkte jag visa några roliga bilder från i lördags.. Men bloggen verkar ju va störd för tillfället för det funkar inte. Så det får bli senare! Nu ska jag slänga i mej lite mat o sen åka till jobbet! Ciao!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!