2008-03-13
 15:24:06

G'day mate!

Börjar bli ganska frisk nu, knappt nå ont alls i halsen längre. Trodde jag skulle bli sämre av att jobba massa nätter men icke.. Skönt :) Man kanske till o med kan våga träna litegrann ikväll... Rasterna blir så långa och tråkiga när man inte tränar. Bara sitta där i TRE TIMMAR liksom.. lite tärt..

Mamma berättade att hon pratat med Veronicas mamma.. Verre är ju i Mexiko nu med Anna. Hon hade träffat nån... indian(?)kille.. eller nått sånt.. Som dom hade rest runt med som jag fatta det. Lät spännande. Jag vill också!!!
Saknar Verre.. min tvilling.. hehe. När vi var små trodde alltid folk att vi var tvillingar eller syskon. Vet inte varför, vi är inte alls speciellt lika.. Hade samma hårfärg och likadana häst tröjor bara! :P


image374
Verre und jag i...vad hette det nurå... Botaniska hagen i Oslo :)

Jaaja, hoppas hon kommer hem snart! Hem Hit då, inte till Norge...

Nu ska jag laga lite mat. Ostsås med brocoli, blomkål o skinka. Gott gott.

Förresten:
Nån som har en lägenhet till salu nära stan till ett bra pris? :)


Sanna

fin bild



PUBLICERAT: 2008-03-13, 15:38:09 | URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
am

ska du inte nämna vem som tagit bilden? heee... :)



PUBLICERAT: 2008-03-15, 19:15:57 | URL: http://sonido.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!