2008-03-02
 15:55:45

Bakisss...

Usch, jag känner mej som en överkörd grävling.
Var ut igår. Först var vi o bubblade! Skitkul vare, måste man göra fler gånger! :) Sen blev det förfest i Jonas nya lägenhet, sen Irish och Olearys. Råkade gå därifrån ganska tidigt, vid 1 tror jag.. Vet inte riktigt varför, jag trodde nog att klockan var mycke mer :P Åt en kebab sen åkte vi hem.. Förlåt alla som jag skulle höra av mig till.. vet inte vad jag höll på med eller varför jag inte ringde, det blev väl lite för mycke kanske.....eh..

Jaja, nu ska jag äta upp min macka sen ska jag ta en promenad till Marita! Tror att Emelie skulle vara där.. Måste fråga om jag träffade henne igår?! Har ett svagt minne av att jag såg henne... men det kan även ha varit en dröm. hehe..

Ikväll ska jag jobba också. Börjar kl.18.. jobba heela natten. Vet inte hur det ska gå... Kommer somna i en blålåda... Skicka sms och håll mig vaken inatt, ok! :)

Ska försöka röra på mej nu... urgh...uff..ugh!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!